torek, 16. december 2008

December je tu!!!


Že pol meseca smo v tem veselem decembru, kot vsi govorijo. Pa še res je vesel. Prvič sem imela v službi zaključek, tako kot se spodobi.. v prejšnji nisem imela te priložnosti, ker se nobeni ni "dalo", da bi kam šle. Tokrat sem odplesala svojih nekaj ur v diskoteki, jedla, pila, se smejala... no, v bistu REŽALA, kot se spodobi za pavliho, kakršna sem jaz. Za zahvalo sem se potem prehladila, ampak me ne moti, bom vsaj do božiča spet zdrava in čila. Darila so že zapisana pri Dedku Mrazu.. Julija je pisala že v začetku decembra, no, prejšnji teden pa je ponoči Dedek Mraz končnoooooo odnesel njeno pismo. Je bila čisto iz sebe že, če jo je slučajno pozabil. Ampak ko je videla, da pisma ni več, si je oddahnila. Želi si čarovniško škatlo s triki in veliko Cicibanov. Punca odrašča, skrbijo jo velike stvari, kot to, kako se otresti agresivne punce, ki jo rada davi, pa do majhnih stvari, kot so te, zakaj ima KArli tisto majhno žogico, jaz pa ne... Karli pa je večino osredotočen na te majhne stvari, ampak je pa karakter težek za oba skupaj. Včeraj sva ga postrigla in je kot kakšen velik fant z "vojaško" frizurco na kratko...
Pripravljamo se na praznovanja, okrasili smo jelko in čakamo na prihod Stojana, potem pa še seveda Dedka Mraza... V službi bo prišel že ta četrtek, otroka bosta vesela.

Ni komentarjev: