četrtek, 6. november 2008

Vse najboljše za 7. rojstni dan, moja JULIJA....

Ves dan je v znamenju sreče in veselja ob rojstvu najine prvorojenke.. Prvič... vse je bilo novo pred 7 leti.. spomini pa so še tako živi, še vedno vem, da so mi dali belo pižamo z roza rožicami, da sem klicala Jadrana, on pa je med tem veselo klepetal z Alešem po telefonu, da ga je potem babica iz porodne šele našla... in smo se smejali, jaz pa globoko dihala, ko je Jadran priletel v eni minuti v porodno.. je babica rekla, če je ves dan pred vhodom čakal ali kaj!!!??
Joj, kako si bila lepa, s tistim majhnim noskom in ustnicami, nisem se te upala primiti.. In tisti večer je zapadel sneg.. No, danes pa dežuje, čisto blizu temu, kar je bilo pred 7 leti.
Upam, da bo praznovanje lepo, povabila je 8 otrok, seveda ona ne bo manjkala in tudi ne Karli. Odrasli bomo pa se jim smejali in uživali ob gledanju njih. Babi in dedi gresta k Sašotu in Nini v Berlin v soboto, zato bomo kar danes praznovali rojstni dan od obeh otrok. Škoda, je rekla Julija, ne bomo jedli race za Martinovo, ker babice in dedka ne bo.. bomo pa ponovili drugi vikend..


1 komentar:

Sašo Vrabič pravi ...

Ja, tudi jaz se spomnim, da sem bil z Nino ravno na otvoritvi v Moderni galeriji, na Andy Warholu. No, danes pa sem tukaj v Berlinu isto bil na njegovi razstavi;) Upam ,da se imate super? Mi se imamo, se razvajamo, jemo sushije, si kupujemo kroglice za banjo v Lush-u, kremice v Body shopu, hodimo na koncerte (no, jaz to delam), na super igrišča in odlične raztave, v 3D kino, živalske vrtove in kaj vse naš še čaka. Super je! Objem iz mrzlega severa.