torek, 4. november 2008

Torek, 4.11.2008

November je tu.. čudne barve v srcu me obdajajo. Počutje mi niha, kot listje na drevju, ki počasi odpada.. Oktobra so bile barve tako lepe in čudovite. Razmišljam, kako čas hitro beži, letni časi se menjavajo. Leto bo naokoli in razmišljam, kaj se mi je lepega zgodilo.
Končno sem dobila zaposlitev na Okrajnem sodišču v Slovenj Gradcu, kjer me delo osrečuje, je dinamično, tempirano in zanimivo. Še bolj so mi všeč odnosi.. hvala puncam, posebej Mateji, Sonji, Duški, Špeli, ki so ob meni, ko me mine, da bi se smejala..
Moji otroci bodo praznovali rojstni dan in vsako leto si mislim: "Ja, tokrat bom naredila zabavo stoletja!" Ampak, bolj kot se bliža 6. in 8. november, bolj me mine vse skupaj, izgubljam energijo in voljo. Ampak zgleda, da je le kriv november in prazniki, za nami, ki v meni pustijo prazno otožje in melanholijo. Kar jokala bi ves dan te dni.. Juliji bom vseeno naredila torto, takšno, da je nihče ne bo pozabil.
Jadran je postal prokurist skupaj z Urošem in Benotom, ima sedež PREVENTIVA d.o.o. in bo delal isto delo dalje, mene pa v teh kriznih časih daje občutek nemoči in strahu.. Ampak vem, da bo fantom uspelo.. če ne te mesece, pa čez leto, dve, tri... in bomo še bolje živeli kot sedaj!
Nič, treba je delati.. Delo krepi človeka, četudi je november!!!


Ni komentarjev: