torek, 4. november 2008

Lažnivci in čveke!!

Sreda, 5.11.2008


Še en dan do Julijinega rojstnega dne.... Me je včeraj spraševala, kakšno torto ji bom spekla, pa sem rekla, da se začne na črko P.... Pa je rekla PINX.. Kaj pa je to PINX? Je rekla, da je to kot njene WINX (risanka, ki je obnorela sedemletnice po Sloveniji), vendar da se začnejo na P... Potem pa je Karli butnil kot iz topa PAJK.... sem rekla, AHA, vidiš, bratec je uganil, kakšno torto dobiš.. Je Julija čisto znorela in rekla: A si ti nora, torta pajek pa ja ni za punce, za punce so princeske, Winx in podobno... potem pa je nekaj časa razmišljala in ko je videla moje solzne oči, je rekla, da je pa vendarle en simpatičen čokoladni pajek z sladkornimi nogicami prav zabaven in bodo njeni prijatelji navdušeni..
Dan se je začel spodujajoče, pila kavico z mamo, pozdravila Jadrana, ko je šel v službo. Še vedno je prehlajen in ima močan šarmanten bas... Karli se je zbudil dobre volje in potem tudi jaz postanem dobre volje.
Pridem v službo, vesela pozdravim ljudi okoli sebe, posebej enega sodnika, ki vedno zunaj na hodniku vsako jutro pije kavo in me KONČNO on tudi odzdravi, drugače kar mrko gleda predse.. pozdravim Sonjo in čvekava na hitro, kaj se je novega zgodilo, ko se nisva videli. Potem pa pridrvi čveka peka čveka in reče, da je bil pri njej sodnik, ki sem ga prej pozdravila in ves siv v obraz reče, kakšne ljudi srečuje tukaj.. da je videl eno novo (beri mene), tako tolsto (beri mene) in da jo je pozdravil, ona pa je mogočno dvignila glavo in odšla naprej brez pozdrava... SVAŠTA!!!!! Tako me je prizadelo, da sem šla za 15 minut globoko dihat na stranišče.. Kakšni kreteni.. Pa to se mi je že včeraj nekaj podobnega zgodilo.. A so ljudje res že brez morale in vsega.. Naj se on zamisli, saj sem tu 11 mesecev in me je dane prvič pozdravil!!!!! Potem pa gre tja k svojim "babam" in zateži, kaj se mu je zgodilo, oh ubogi on, ker ga tista tolsta nova strojepiska ni pozdravila. Hvala lepa, te tudi v prihodnje res ne bom... zatežil mi je dan, takšne stvari se mi gabijo in me puščajo nemočne, tako da bi jokala čez cel svet...

Nič, moram delati, delo spet krepi.

2 komentarja:

Sašo Vrabič pravi ...

Draga moja sestrica. Dobrodošla na bloggerju. Sicer si dobro začela s potitivno novico, tale peka čveka (sram te bodi nebodigatreba) pa ni ravno prav storila. So pač različni ljudje na tem svetu in kaj si imajo za pravit je njihova stvar ne tvoja. Glavo pokonci in pozdravljaj še bolj odločno, z nasmehom na obrazu in videli bodo s kom imajo opravka. Sonce jim prinesi, sonce! No, sebi pa tudi. Sej počasi se bojo navadili vračati nazaj, ni jih pa treba čakat. Tu v Berlinu je super. Danes smo bili v ZOO in akvariju. Prečudovito!

slepislabovidni pravi ...

Vedno pomisli na to, da ti je to nekdo posredoval. Torej je to že njegova priredba. Drugič pa po dihanju na skretu kar pogumno do kolega. Več plusov zate, če tvar še malo humoristično začiniš. A vedno preveri novice pri sourcu.
Pa pazi kaj pišeš, ker služba lahko tudi bere...